در راستای کمک به محرومان صورت گرفت

استقبال زنجانی‌ها از نخستین کلبه مهربانی

نخستین کلبه مهربانی زنجان همزمان با ترنم بهار به بهره‌برداری رسیده و مورد استقبال مردم زنجان قرار گرفت.

استقبال زنجانی‌ها از نخستین کلبه مهربانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی موسسه در حال تاسیس کلبه مهربانی، کلبه مهربانی زنجان که به همت خیرین و همکاری شهرداری زنجان برپا شده‌است، عصر دیروز ۱۶ اسفندماه با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، معاون فرهنگی شهرداری زنجان، اساتید، دانشجویان، فرهنگیان و شماری از نیکوکاران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ضمن استقبال از طرح فوق ذکر کردند که مهربانی و جوانمردی نسبت به هموطنان در هر دوره و زمان، میراثی ماندگار و کم‌نظیر در فرهنگ مردمان کشورمان بوده و ادامه خواهد داشت.

احمد غریوی از همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با مجریان کلبه مهربانی در زمینه ثبت موسسه خبر داد و برای خیرین آرزوی موفقیت کردند.

در ادامه این جلسه معاونت فرهنگی شهرداری زنجان ضمن اظهار خرسندی مسئولین شهر از اجرای طرح‌های این چنینی توسط خیرین و از آمادگی شهرداری برای حمایتشان خبر داد.

سعید صفوی شعار سال ۹۵ شهرداری را با توجه به کارهای خیری که مردم زنجان انجام دادند را چنین عنوان کرد: به شهر مهربانی‌ها خوش آمدید.

طراحی و نصب کلبه مهربانی با هدف برآورده ساختن نیاز افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت به صورت خودجوش از طریق گروهی به همین نام در یکی از شبکه‌های اجتماعی، بر اساس خصلت و عشق و محبت مردم نسبت به همنوعان خود شکل گرفت و با استقبال مردم نیز روبه‌رو شد.

تجربه نشان داده که مردم همواره از طرح‌های مبتکرانه، نیکوکارانه و عام‌المنفعه استقبال می‌کنند البته تا زمانی که خود شهروندان وارد عمل نشده و نسبت به موضوع حساس نشوند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی رفع نخواهد شد.

امید است، این کلبه‌های مهربانی به فرهنگ عمومی تبدیل شود و راه را برای زندگی همراه با عزت نفس و رفاه همگان هموار کند.

لینک خبر در خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *