زنجان؛

اولین کلبه مهربانی زنجان همزمان با ترنم بهار به بهره برداری رسید و مورد استقبال زنجانیهای مهربان قرار گرفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مسئول روابط عمومی موسسه در حال تاسیس کلبه مهربانی گفت: این کلبه با شعار «زندگی زیباست. با تقسیم مهربانی، این کلبه روشنتر و زیباتر خواهد شد» بسیاری از شهروندان زنجانی را در هوای سرد اسفند به سوی خود خوانده و شاهد شور فرهنگی دیگری در شهر شعور و شور حسینی با اهدای غذایی سالم، لباس هایی نو،اسباب بازی، لوازم تحریر ،کتاب ، کیف ، کفش و … بود.
اجلی افزود :کلبه مهربانی زنجان که به همت خیرین و همکاری شهرداری زنجان برپا شده است، شامگاه دیروز با حضور مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان،معاونت فرهنگی شهرداری زنجان، اساتید ، دانشجویان، فرهنگیان و شماری از نیکوکاران افتتاح و به بهره برداری رسید.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ضمن استقبال از طرح فوق گفت: مهربانی و جوانمردی نسبت به هموطنان در هر دوره و زمان، میراثی ماندگار و کم نظیر در فرهنگ مردمان کشورمان بوده و ادامه خواهد داشت.
مهندس غریوی از همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با مجریان کلبه مهربانی در خصوص ثبت موسسه خبر داد و برای خیرین آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه دکتر صفوی معاونت فرهنگی شهرداری زنجان ضمن اظهار خرسندی مسئولین شهر از اجرای طرحهای این چنینی توسط خیرین و از آمادگی شهرداری برای حمایت خبر داد.
وی شعار سال ۹۵ شهرداری را با توجه به کارهای خیری که مردم زنجان انجام دادند را چنین عنوان کرد: به شهر مهربانی ها خوش آمدید.
طراحی و نصب کلبه مهربانی با هدف برآورده ساختن نیاز افراد بی بضاعت و کم بضاعت به صورت خودجوش از طریق گروهی به همین نام در یکی از شبکه های اجتماعی ، بر اساس خصلت و عشق و محبت مردم نسبت به همنوعان خود شکل گرفت و با استقبال مردم نیز روبه رو گردید.
تجربه نشان داده که مردم همواره از طرح های مبتکرانه، نیکوکارانه و عام المنفعه استقبال می کنند امید است این کلبه های مهربانی به فرهنگ عمومی تبدیل شود و راه را برای زندگی همراه با عزت نفس و رفاه همگان هموار کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *