اولین کلبه مهربانی در زنجان هم‌زمان با ترنم بهار افتتاح شد و مورد استقبال مردم زنجان قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، به نقل از مؤسسه کلبه مهربانی زنجان، این کلبه با شعار «زندگی زیباست. با تقسیم مهربانی، این کلبه روشن‌تر و زیباتر خواهد شد» بسیاری از شهروندان زنجانی را در هوای سرد اسفندماه به سوی خود خواند و شاهد شور فرهنگی دیگری در شهر شعور و شور حسینی با اهدای غذایی سالم، لباس‌هایی نو، اسباب‌بازی، لوازم‌التحریر، کتاب، کیف ، کفش و … بود.

احمد غریوی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان در مراسم افتتاح کلبه مهربانی زنجان، گفت: مهربانی و جوانمردی نسبت به هم‌وطنان در هر دوره و زمان، میراثی ماندگار و کم‌نظیر در فرهنگ مردمان ایران‌زمین بوده و ادامه خواهد داشت.
در ادامه، معاون فرهنگی شهرداری زنجان نیز ضمن اظهار خرسندی مسئولان شهر از اجرای طرح‌های این‌چنینی توسط خیرین، از آمادگی شهرداری برای حمایت‌شان خبر داد.

سعید صفوی، شعار سال ۹۵ شهرداری را با توجه به کارهای خیری که مردم زنجان انجام دادند را «به شهر مهربانی‌ها خوش آمدید» عنوان کرد.
یادآور می‌شود طراحی و نصب کلبه مهربانی با هدف برآورده کردن نیاز افراد بی‌بضاعت و کم‌بضاعت به صورت خودجوش از طریق گروهی به همین نام در یکی از شبکه‌های اجتماعی، بر اساس خصلت و عشق و محبت مردم نسبت به هم‌نوعان خود شکل گرفت و با استقبال مردم نیز روبه‌رو شد.
تجربه نشان داده که مردم همواره از طرح‌های مبتکرانه، نیکوکارانه و عام‌المنفعه استقبال می‌کنند البته تا زمانی که خود شهروندان وارد عمل نشده و نسبت به موضوع حساس نشوند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی رفع نخواهد شد.

لینک خبر در خبرگزاری  ایسنا

خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *