در بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان:

از همت وتلاش اهالی موسسه خیریه کلبه مهربانی درحوزه تجهیز مدارس استان زنجان تقدیر شد.

 در بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان از همت وتلاش اهالی موسسه خیریه کلبه مهربانی درحوزه تجهیز مدارس استان زنجان تقدیر شد.

این جشنواره که با حضور خیرین مدرسه ساز استان زنجان برگزار شد بهانه خوبی بود برای حضور خیرین در کنار هم برای هم افزایی و تبادل نظر اهالی خوب ومهربان زنجان همراه شد با تقدیر از دکتر محسن اجلی (رئیس هیات مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی) که به عنوان نماینده موسسه خیریه کلبه مهربانی تندیس بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز را دریافت کردند.

 اجلی رئیس هیات مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی گفت: موسسه خیریه کلبه مهربانی در آذر ۹۴، در یک جمع دوستانه ۲۰ نفره و که اغلب آنها دانشجویان سال‌های ۷۴ تا ۷۷ رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان بوده متولد گردید.

مدیر گروه رشته تربیت بدنی آموزشکده فنی و حرفه ای سما زنجان افزود:کلبه مهربانی جایگاه اساتید، دانشجویان ، فارغ التحصیلان خیر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان و سایر دانشگاه ها ی استان و خیرین خوش قلبی است که همیشه و در همه حال یار و یاور ما بوده اند و رسالت اصلی ما فعالیت در حوزه توانمند سازی معلولین توانمند است و در همین راستا توانسته ایم به همت خیرین ۵ مدرسه استثنایی استان زنجان را تجهیز و مناسب سازی کنیم و این روز ها در حال تدوین و برنامه ریزی توانمندسازی معلولین در حوزه کارآفرینی هستیم و بازارچه خیریه کلبه مهربانی در کوی الهیه به قرارگاه ملی کارآفرینی تبدیل خواهد شد.

نایب رئیس مجمع خیرین استان زنجان با اشاره به فرصت های پیش رو در حوزه توانمند سازی معلولین افزود: موسسه خیریه کلبه مهربانی در حوزه درمان و پیشگیری و توانمندسازی هم برنامه عملی خوبی را به همراه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، پزشکان و متخصصین استان زنجان تدوین می کند که خبرهای تکمیلی آن به زودی منتشر خواهد شد.

محسن اجلی در پایان افزود:کلبه مهربانی در روزهای بحران همچون زلزله کرمانشاه و سیل اخیر به همت خیرین یار و یاور مردمان بحران دیده بوده و ما به تمام موضوعات و آسیب ها و حوادث پیرامون خود حساس هستیم و در کمیته های تخصصی برای حل و مدیریت بحران تلاش می کنیم.

اجلی با تقدیر از جوانان ،خیرین و مدیران موسسه خیریه کلبه مهربانی از زحمات و همراهی های هیات مدیره موسسه به ویژه سرکار خانم دکتر قادری نیا و سرکار خانم مهندس صباحی و سرکار خانم تاجیک قدردانی کرد./

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *