((عیدانه کلبه مهربانی در راه است))

نماز با شکوه عید سعید فطر امسال برای اولین بار در بازارچه موسسه خیریه کلبه مهربانی اقامه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کلبه مهربانی نماز با شکوه عید سعید فطر امسال برای اولین بار در بازارچه فرهنگی اقتصادی کلبه مهربانی واقع در کوی الهیه زنجان توسط خیرین، اساتید، دانشجویان دانشگاه های پیام نور، آموزشکده فنی و حرفه ای سما و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار می شود.

امیر حسین جعفری سرپرست کمیته جوانان موسسه خیریه کلبه مهربانی از اقامه نماز عید فطر در بازارچه کلبه مهربانی واقع در کوی الهیه خبر داد و افزود: به درخواست معلولین گرانقدر و به سبب اینکه اکثر مساجد برای حضور معلولین مناسب سازی نشده اند فضای فرهنگی و اقتصادی بازارچه کلبه مهربانی را برای برگزاری نماز عید فطر آماده می کنیم.

جعفری در ادامه از نگاه فرهنگی این برنامه سخن به میان آورد و افزود: دوست داریم چنین برنامه هایی جریان ساز در بازارچه داشته باشیم تا نقاط ضعف فضای شهری که در بیشتر اوقات برای جامعه محترم معلولین آماده نیست مورد نمایش قرار گیرد تا مردم و مسئولین در مسیر حل این آسیب ها قدم بردارند.

دانشجوی دانشگاه پیام نور زنجان افزود: موسسه خیریه کلبه مهربانی مدتی است بازارچه ای خیریه محور را در راستای ایجاد اشتغال جامعه هدف فراهم کرده تا این فضا بستری برای برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی و … باشد و کل مجموعه تبدیل به  بستری برای پرورش و رشد بنگاه های اقتصادی کوچک با مدیریت وراهبری معلولین باشد.

این فعال دانشجویی افزود: نقطه تمایز این مجموعه با سایر مجموعه ها حضور معلولین توانمند درکنار سایر اقشار جامعه است که با هم در کنار هم اتفاق های بزرگ رقم بخورد و این حرکت در راستای دوری از ترحم و ترویج فرهنگ باور و اعتماد به معلولین توانمند استان است.

عضو کمیته جوانان موسسه خیریه کلبه مهربانی گفت نماز عید سعید فطر همیشه نماد اتحاد و همدلی و عشق بین انسان ها بوده است و حالا امسال حضور معلولین محترم در کنار سایر اقشار جامعه در صفوف به هم پیوسته عشق آفرین خواهد بود.

جعفری در پایان از روزه داران خواست: به همراه معلولین گرانقدر در نماز عید فطر حضور بهم رساند و یاد آور شد موسسه خیریه کلبه مهربانی در دو پایگاه بازارچه الهیه و میدان کوهنورد آماده دریافت نقدی و اینترنتی فطریه به آدرس www. kolbe-charity.ir  می باشد.

کلبه مهربانی کلبه امید وانگیزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *