حضور گرم فرشته های آسمانی در جشن  موسسه خیریه “کلبۀ مهربانی”

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کلبۀ مهربانی، جشن فرشته های آسمانی توسط موسسه خیریه کلبۀ مهربانی زنجان و با مشارکت خیرین اجرای شد.

موسسه خیریه ی کلبۀ مهربانی با شعار « آن کس که از خلق لحظه ها عاجز است، معلول است نه من …» بعد از ظهر ۱۵ شهریور ماه  در هوای پاک و خنک  در آخرین روزهای تابستانی سال ۹۵ با همیاری جمعی از خیرین، هنرمندان و پیشکسوتان ورزشی پذیرا و میزبان فرشته های آسمانی با حضور مهمانانی بی ریا (معلولین ذهنی-جسمی) در جشنی شاد و باشکوه  به دیده ی منت بود.
  در این مراسم معلولین و خانواده های آنها به همراه خیرین، همشهریان و  مدد جویان موسسه خیریه کلبه مهربانی به نوای موسیقی اجرا شده توسط هنرمندان زنجانی گوش سپرده و شادمانی  کودکان و نوجوانان شور و حالی بیشتر به این جمع آسمانی بخشید.
مدیرعامل موسسه خیریه کلبه مهربانی هدف از برگزاری  اینگونه جشن ها را  تقویت روحیه و  شاد کردن کودکان توانبخشی عنوان کرد و در ادامه از استمرار برگزاری  آن در  آینده با همکاری مسئولان و هنرمندان خبر داد.
پریوش قادری نیا افزود: معلول را می بایست  از کنج خانه و عزلت به جامعه و زندگی عادی اجتماعی باز گرداند و با اینکار موجب ارتقاء عزت نفس و اعتماد بنفس و استقلال آنان شد.

 

یکی از خیرین درحاشیه بزگراری این جشن می کرد: در هنگام اجرای این جشن، خود را بین زمین و آسمان می دیدم و به این معنی دست پیدا کردم که می‌شود فرشته‌های آسمانی را با کمی تامل در روی زمین  ملاقات کرد و چقدر این عزیزان معلول ، معصوم و بیگناه بودند.
در ادامه این مراسم از خیرین و پیشکسوت ورزش باستانی استان زنجان حاج قربانعلی ادریسی که در این مراسم شرف حضور داشتند تقدیر به عمل آمد.
امید است در پناه توجه خداوند متعال و نیز با یاری و همراهان کلبۀ مهربانی باز هم بتوانیم برپا کننده ی چنین برنامه هایی در پایتخت شور و شعور حسینی باشیم و نظاره گر لبخند شادی و رضایت بر لب همشهریان و خصوصا مددجویانمان باشیم ،از تمامی کسانی که ما را در این مهم یاری دادند صمیمانه سپاسگزاریم و اجرشان با خالق که ما را جز زبان سپاس پاداشی نیست و همانا بهترین پاداشها در نزد اوست./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *