رئیس هیأت مدیره مؤسسه کلبه مهربانی زنجان:
تیم بوچیای بانوان موسسه خیریه کلبه مهربانی زنجان نائب قهرمان مسابقات لیگ قهرمانی کشور شد

تیم بوچیای زنجان نائب قهرمان مسابقات لیگ قهرمانی کشور شد

رئیس هیأت مدیره مؤسسه کلبه مهربانی زنجان گفت: تیم بوچیای بانوان مؤسسه کلبه مهربانی زنجان موفق به کسب مقام نائب قهرمان مسابقات لیگ قهرمانی کشور شد.
محسن اجلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با تلاش بازیکنان تیم بوچیای بانوان زنجان مؤسسه کلبه مهربانی موفق به کسب مقام نائب قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانی کشور شد.

وی اعضای این تیم را هفت نفر خواند و افزود: معصومه عبدی، مینا امامی، لیلا نیازی، لیلا فیوجی، سیده لیلا موسوی، ناهید مهدیون و سهیلا حسنی اعضای تیم بوچیای بانوان زنجان مؤسسه کلبه مهربانی شدند.
رئیس هیأت مدیره مؤسسه کلبه مهربانی زنجان با اشاره به اینکه این تیم با مربیگری پریسا خوئینی به مسابقات اعزام شدند، اضافه کرد: فرحناز قاسمی سرپرستی این تیم را بر عهده داشت.
اجلی با اشاره به اینکه بوچیا یک بازی انفرادی و تیمی است، خاطر نشان کرد: حامی و اسپانسر این معلولان موسسه کلبه مهربانی بود و با نام تیم کلبه مهربانی این عزیزان در مسابقات کشوری شرکت کردند.
وی همچنین از برگزاری برنامه بهار مهربانی در زنجان خبر داد و افزود: این برنامه از سال گذشته و با محوریت جمع‌آوری کمک‌های خیرین برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
رئیس هیأت مدیره مؤسسه کلبه مهربانی زنجان با بیان اینکه در این مراسم از قهرمانان بوچیای مؤسسه تقدیر می‌شود، اضافه کرد: با توجه به نیت خیریه  این مراسم محل برگزاری این مراسم با حداقل هزینه‌ها در اختیار مؤسسه کلبه مهربانی قرار گرفته است.
گفتنی است، بازی بوچیا یک بازی ویژه معلولان و جانبازان  که در بازی انفرادی دو بازیکن با همدیگر رقابت می‌کنند، در این بازی هر بازیکن ۶ توپ به رنگ قرمز یا آبی دارد و در بازی یک توپ سفید را داخل زمین پرتاب می‌کنند و سپس سعی می‌شود توپ‌های رنگی خود را به آن توپ سفید که هدف هست نزدیک کنند.
در پایان پرتاب‌ها هر بازیکن که تعداد بیشتری به توپ سفید نزدیک کرده باشد برنده است و این بازی چهار ست دارد و در نهایت مجموع امتیازات بازیکنان حساب می‌شود.

لینک خبر در خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *