استقبال بی‌نظیر مردم زنجان از طرح «یه لقمه مهربونی»

طرح یه لقمه مهربونی توسط موسسه خیریه کلبه مهربانی زنجان و با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری زنجان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) اجرا شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، به نقل از روابط‌عمومی موسسه خیریه کلبه مهربانی، موسسه خیریه کلبه مهربانی با شعار «مهمان سفره‌ای از جنس مهربانی باشید. سفره‌ای به وسعت شهر، برای نیازمندان روزه‌دار» هم‌زمان با ولادت امام مهربانی‌ها و کریم اهل‌بیت، امام حسن مجتبی (ع) مقارن با ۱۵ و ۱۶ رمضان و به یاد سفره پربرکت و ساده مولا علی (ع) برای اولین‌بار و با اجرای طرح لقمه مهربونی، پذیرا و میزبان همشهریان به وقت اذان مغرب تا پاسی از شب در کارخانه کبریت زنجان بود.
طرح یه لقمه مهربونی و جشن میلاد کریم اهل‌بیت، امام حسن مجتبی (ع) بسیاری از شهروندان زنجانی را در هوای پاک و خنک تیرماه امسال در محوطه موزه کارخانه کبریت به سوی خود خوانده و شاهد شور فرهنگی دیگری در پایتخت شعور و شور حسینی با تقدیم افطاری ساده بود.
در این مراسم همشهریان و مددجویان کلبه مهربانی به نوای موسیقی اجرا شده توسط گروه‌های مختلف گوش سپرده و کودکان و نوجوانان شادمانه در مسابقه‌های جذاب شرکت کرده و مراسم آتش‌بازی هم شور و حالی بیشتر به این جمع عظیم بخشید.

لینک خبر در خبرگزاری ایسنا

لینک خبر در خبرگزاری شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *