همزمان با برگزاری جشنواره آش رمضان صورت می‌گیرد:

اجرای طرح «یه کاسه محبت» توسط موسسه خیریه «کلبۀ مهربانی» در زنجان

 

مسؤول روابط عمومی موسسه خیریه کلبه مهربانی از اجرای طرح «یه کاسه محبت» در جشنواره آش رمضان زنجان توسط موسسه خیریه «کلبۀ مهربانی» خبر داد.

محسن اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح یه کاسه محبت توسط موسسه خیریه کلبۀ مهربانی زنجان در جشنواره آش رمضان اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: مؤسسه خیریه کلبۀ مهربانی در نظر دارد در جشنواره آش‌های رمضان که طی روزهای دهم تا دوازدهم تیرماه توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان و آموزشگاه صنایع غذایی شاتوت و نیز مشارکت دستگاه‌های اجرایی دولتی و نهادهای غیر دولتی در محل موزه کارخانه کبریت زنجان برگزار می‌شود، با شعار «یک کاسه محبت به گرمی دل‌های پاک» شرکت کند.

مسؤول روابط عمومی موسسه خیریه کلبه مهربانی گفت: مددکاران و اعضای هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبۀ مهربانی طی روزهای برپایی جشنواره آش‌های رمضان قصد دارند علاوه بر پخت و فروش آش که عایدات آن صرف نیازمندان و مددجویان خواهد شد به معرفی برنامه‌ها، اهداف و عملکرد این موسسه به همشهریان و بازدید‌کنندگان بپردازند.

اجلی خاطرنشان کرد: امیدواریم همچون همیشه شاهد حضور و حمایت چشمگیر همشهریان مهربان و یاران عزیز کلبۀ مهربانی در این جشنواره بوده و قدوم پرمهرشان را در غرفه کوچک خود پذیرا باشیم.

به گزارش فارس، نخستین جشنواره آش رمضان در زنجان در روزهای ۱۰ تا ۱۲ تیر در محل کارخانه کبریت سابق، از ساعت ۱۷ الی ۲۴ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان بوده و طبق برنامه تعداد ۲۵ غرفه در این جشنواره، محصولات غذایی به ویژه آش‌های مخصوص ماه مبارک رمضان را عرضه خواهند کرد.

لینک خبر در خبرگزاری فارس

لینک خبر در خبرگزاری ایلنا

لینک خبر در باشگاه خبرنگارن جوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *