فرماندار زنجان:

“کلبه مهربانی” و قلب‌های مهربان در جامعه باید تکثیر شود

فرماندار شهرستان زنجان گفت: معتقد هستیم هم “کلبه مهربانی” و هم قلب‌های مهربان باید در جامعه و شهر تکثیر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رسول بیات ظهر امروز در مراسم تجلیل از پدران نمونه جانبازان و معلولان که به مناسبت ولادت امام علی (ع) و روز پدر و به همت موسسه خیریه کلبه مهربانی  و هیأت جانبازان و معلولان استان زنجان برگزار شده بود با بیان اینکه وقتی از امام علی (ع) صحبت می‌شود عده‌ای می‌گویند شمشیر امام (ع) اسلام را گسترش داد، اظهار کرد: این در حالی است که ما معتقدیم روح مهربان آن حضرت باعث توسعه اسلام شد.
وی ضمن تشکر از موسسه خیریه کلبه مهربانی و هیأت جانبازان و معلولان در برگزاری این مراسم گفت: معتقدیم هم “کلبه مهربانی” و هم قلب‌های مهربان باید تکثیر شود.
فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه مشکل ما در جامعه امروز این است که نسبت به هم نامهربان هستیم، خاطر نشان کرد: نیازمند گسترش و توسعه نهضت مهربانی در جامعه هستیم.
بیات گفت: باید کلبه مهربانی را در قلب مردم ببریم تا قلب‌ها نسبت بهم مهربان شده و فاصله‌ای بین فقیر و غنی نباشد.
وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم معلولیت محدودیت نیست، چرا که هر کسی می‌تواند با ظرفیت خدادادی در جامعه نقش آفرینی کند، تصریح کرد: بسیاری از این افراد با وجود نقص به مراتب موفق‌تر از انسان‌های سالم هستند.
وی ادامه داد: می‌بایست در هر شرایطی برای خود، جامعه و ملت مفید باشیم و قطعا فایده‌مندی جانبازان و معلولین از بسیاری از افراد مدعی بیشتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *