در صورت تحقق وعده مسئولان

نخستین درمانگاه تخصصی ویژه معلولان در زنجان احداث می‌شود

رئیس هیأت مدیره مؤوسسه خیریه کلبه مهربانی زنجان گفت: در صورت تحقق وعده مسئولان نخستین درمانگاه تخصصی ویژه معلولان در زنجان احداث می‌شود.

نخستین درمانگاه تخصصی ویژه معلولان در زنجان احداث می‌شود

محسن اجلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: دفتر موسسه کلبه مهربانی کیا در زنجان با حضور جمعی از مسؤولان افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه این دفتر اجاره‌ای بوده و هنوز دفتری برای این موسسه ساخته نشده است، اضافه کرد: هزینه اجاره این دفتر از طریق کمک خود هیأت امنأ پرداخت می‌شود.
رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی زنجان با اشاره به اینکه مؤسسه کلبه مهربانی کیا با محوریت حمایت از معلولان استان زنجان فعالیت می‌کند، تصریح کرد:
این موسسه فعالیت‌های خود را به صورت حمایتی، آموزشی و فرهنگی پیگیری می‌کند.
اجلی با اشاره به اینکه فعالیت موسسه کلبه مهربانی کیا در زنجان تک محوری نخواهد بود، اظهار کرد: این موسسه از حمایت‌ها و مشارکت‌های مردمی برای حمایت از جامعه هدف خود استقبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه این موسسه در تلاش است با حمایت مسؤولان نخستین درمانگاه تخصصی ویژه معلولان را افتتاح کند، افزود: در صورت تحقق وعده‌های مسؤولان مبنی بر پیش‌بینی زمین مناسب این مرکز درمانی به عنوان نخستین درمانگاه ویژه معلولان شمالغرب در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی زنجان با بیان اینکه در سال گذشته سازه موسسه خیریه کلبه مهربانی زنجان در زنجان در پی برخی مسائل جمع‌آوری شد، گفت: در صورت تحقق وعده‌های شهرداری و شورای شهر سازه دیگر بار دیگر در شهر جاگذاری می‌شود.

لینک خبر در خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *