با اجرای طرح یه لقمه مهربونی

مؤسسه خیریه “کلبه مهربانی” میزبان روزه‌داران زنجانی می‌شود

مؤسسه خیریه

مؤسسه خیریه “کلبه مهربانی” برای سومین سال متوالی با اجرای طرح یه لقمه مهربونی با یک افطاری ساده میزبان روزه‌داران زنجانی می‌شود.
محسن اجلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه برای سومین سال متوالی طرح “یه لقمه مهربونی” توسط مؤسسه خیریه کلبۀ مهربانی همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) اجرا می‌شود، اظهار کرد: افطاری دادن از جمله سنت‌های حسنه اسلامی است که در ماه مبارک رمضان رواج دارد.
وی با اشاره به اینکه موسسه خیریه کلبه مهربانی در سومین سال طرح “یه لقمه مهربونی” را اجرایی میکند، عنوان کرد: این طرح با شعار «میهمان سفره‌ای از جنس مهربانی باشید، سفره‌ای به وسعت شهر به پاس نیازمندان روزه‌دار»، همزمان با ولادت امام مهربانی‌ها و  کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد کرد.
عضو هیأت مدیره مؤسسه خیریه کلبه مهربانی استان زنجان افزود:  مؤسسه خیریه کلبه مهربانی همزمان با ۱۵ و ۱۶ رمضان مصادف با دهم و یازدهم خرداد‌ماه ۱۳۹۷ پذیرا و میزبان همشهریان به وقت اذان مغرب در محل کارخانه کبریت زنجان خواهد بود.
اجلی اظهار کرد: این افطاری با یک قرص نان، پنیر، چند خرما و سبزی خوردن به همراه حلوای نذری و حلیم پخت شده توسط کمیته جوانان مؤسسه پذیرای میهمانان خواهد بود.
وی عنوان کرد: این طرح با همکاری خیرین، شهرداری و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان زنجان برگزار و در طی دو روز با بیش از ۳ هزار بسته افطاری از میهمانان پذیرایی شده و بعد از افطاری با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی شبی به یاد‌ماندنی در راستای رضایت مردم به ویژه نیازمندان رقم خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *