وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ، بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام و ایران، سرباز ولایت، سردار حاج قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت و رشادت در راه اسلام و ایران اسلامی تسلیت باد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کلبه مهربانی مدیرعامل، رئیس هیات مدیره، اعضای  هیات امناء و هیات مدیره،همیاران، گروه ها و کمیته های موسسه خیریه کلبه مهربانی طی پیامی مشترک شهادت سردار جبهه‌های مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را به اویی که آرزوی شهادت داشت تبریک گفته و فقدان ایشان را به  رهبر معظم انقلاب، خانواده شهید گرانقدر و ملت شریف ایران مخصوصا پایتخت نشینان شور و شعوری حسینی تسلیت گفتند.

در این پیام آمده: نام این سردار بزرگ در تاریخ ایران و اذهان ملت بزرگ ایران و مردم مظلوم منطقه همواره با رشادت و شجاعت ثبت و ضبط شده و خون پاک و مطهر او، سرچشمه بزرگی برای مبارزه بی امان با دشمنان اسلام و ایران خواهد بود.

قطعا از خون پر برکت این شهید گرانقدر، که کابوس  داعشیان جهان بود، ده‌ها سلیمانی خواهد جوشید، اما داغ این سردار رشید‌ سینه تمام آزادگی خواهان را فشرد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

بیداد که برند گلستانی را 

لاله ی  خونین کردند ایرانی را

از پی ناله گرگان گرسنه

تقدیم کردند سلیمانی را

شعر: مجید اوجاقلو

1 دیدگاه برای “پیام تسلیت هیات امناء،هیات مدیره و همیاران موسسه خیریه کلبه مهربانی در پی شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی

  1. درود بر شهیدان راه حق.
    شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تسلیت باد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *