انتخاب شرکت”نخ تایر صبا” حامی موسسه خیریه کلبه مهربانی بعنوان واحد نمونه صنعتی سال ۱۳۹۵
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کلبۀ مهربانی کیا، شرکت نخ تایر صبا حامی موسسه خیریه کلبه مهربانی کیا بعنوان واحد نمونه صنعتی سال ۱۳۹۵ انتخاب شد.
 درروز ملی صنعت و معدن با حضور معاون وزیر صنعت و معدن،استاندار زنجان، نماینده مردم زنجان و طارم و نماینده کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، رئیس خانه صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی استان زنجان، مدیرکل صنایع استان زنجان و جمعی از مسئولان، شرکت نخ تایر صبا بعنوان واحد نمونه صنعتی سال ۱۳۹۵ انتخاب شد.

در این همایش از۱۴ مدیر واحد نمونه صنعتی استان از جمله حسین صنعان مدیرعامل شرکت نخ تایر صبا و عضو هیات امنائ موسسه خیریه کلبه مهربانی کیا تجلیل شد.
مدیرعامل شرکت نخ تایر صبا گفت: این شرکت با داشتن بیش از ۸۸ درصد سهم بازار داخلی بعنوان بزرگترین تولید کننده نخ تایر کشور محسوب شده و تامین کننده منسوج استخوان بندی تایر ۹ کارخانه تایربزرگ کشور می باشد.
صنعان افزود: در راستایی معنویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر بحث اقتصاد مقاومتی این شرکت تمام تلاش خود را جهت ایجاد تولیدات با کیفیت و در سطح استانداردهای بین المللی بکار گرفت، به نحوی که باعث عدم خروج ۵۰ میلیون یورو ارز از کشور گردید.

مدیر نمونه صنعتی استان زنجان تاکید کرد یکی از علل موفقیت این شرکت در چند سال اخیر تاکید به بهره وری در حوزه های مختلف از جمله منابع انسانی،تولید،کنترل کیفیت و همچنین داشتن استراتژی و برنامه مناسب برای مباحث فروش و بازار یابی است.
عضو هیات امنای موسسه خیریه کلبه مهربانی گفت: با تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل و مدیریت علمی این شرکت توانسته است سهم ۳۰ درصدی از بازار را به بالایی ۸۵ درصد برساند و از یک واحد زیان ده در سال ۸۷ ضمن خروج از ماده ۱۴۱ ورفع زیان انباشته به سود خالص رسیده و علاوه بر کسب سهم حداکثر بازار به عنوان یک برند معتبر و تاثیر گذار در کشور، حتی خارج از کشور شناخته شود..
حسین صنعان گفت: این موفقیت ها بدون کمک و استفاده از تهسیلات دولتی و فقط با همبستگی و تلاش پرسنل خدوم این شرکت حاصل شده است و اظهار امیدواری کرد با توجه ویژه مسئولین و سهامدارن محترم  به صنایعHigh TEC  که منجر به تولید ثروت و باعث بی نیازی از واردات خواهد شد بتوانیم در حوزه صادرات نیز گامهای موثری برای اعتلای استان و کشور عزیزمان ایران بر داریم./‌

 

لینک خبر در خبرگزاری بسیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *