اجرای پویش”نذر مهر و مهربانی” در موسسه خیریه کلبه مهربانی

رئیس هیات مدیره خیریه کلبه مهربانی گفت: پویش «نذر مهر و مهربانی» همزمان با ایام ماه محرم با رویکردی جدید در موسسه خیریه کلبه مهربانی زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کلبه مهربانی، محسن اجلی با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری سالار شهیدان اظهار کرد: پویش نذرمهر و مهربانی با رویکردی جدید توسط موسسه خیریه کلبه مهربانی زنجان اجرا می‌شود، از آنجاییکه مردم هرساله در ایام محرم نذورات مختلفی در قالب غذا، شربت و … داشتند که امسال با توجه به شرایط کرونایی این امکان فراهم نیست، لذا خیرین گرانقدر می‌توانند در این پویش نذر های خود را در شکل های مختلف و با هر نیتی بجا آوردند.
نایب رییس خانه خیرین استان زنجان افزود: این پویش در چهار طرح متفاوت، نذر سلامت، نذرمحرم، نذر مهر و نذر اشتغال اجرا می شود.
اجلّی افزود در طرح “نذر سلامت”  با عنوان پویش باران محبت (#بارانی_از_محبت)بعد از شناسایی بیمار با حفظ حرمت توانیاب هزینه مورد نیاز به خیرین اعلام می گردد و در حال حاضر یکی از عزیزان توانیاب هنرمند موسسه که مبتلابه اسکولیوز شدید بوده واز ناحیه ی ستون فقرات و تنفس دچارمشکل شده است، نیاز به عمل جراحی ستون فقرات با هزینه ی ۱۱۰ میلیون تومانی دارد. موسسه ی خیریه کلبه مهربانی با درنظر گرفتن شرایط سلامتی این بانوی گرانقدر درنظر دارد به هر کدام از خیّرینی که به هزینه عمل کمک نمایند در صورت تمایلشان از هنردست این بانو یک عدد هدیه بصورت همّت عالی به رسم ادب تقدیم نماید. و خیرین برای شرکت در این طرح هر مبلغی که مد نظر دارند می تواند به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۷۳۸۳ موسسه نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران واریز نمایند.

عضو هیات امنای موسسه خیریه کلبه مهربانی با بیان اینکه پیشگیری و آموزش در خصوص سلامت معلولین گرانقدر از جمله برنامه‌های اجرایی در موسسه خیریه کلبه مهربانی است خاطرنشان کرد: آموزش‌های چهره به چهره ، مجازی، روانشناختی و خطرسنجی‌های اولیه برای پیشگیری و مراقبت از مادران باردار دارای ریسک فزرند معلول، آشنایی با انواع معلولیت ها ‌و نحوه پیشگیری از آن جمله خدمات ارائه شده در این طرح توسط همیاران موسسه خواهد بود.
اجلّی افزود: با الهام از لزوم کمک و همدلی به همنوع به ویژه در ایام کرونا که منجر به آسیب های فراوانی شده است و همزمان با قیام امام حسین (ع) طرح” نذر محرم” اجرامی گردد، در این طرح خیرین می توانند نذورات خود را در قالب بسته های معیشی و بهداشتی در اختیار مدد جویان موسسه قرار دهند، در ضمن در این طرح همیاران موسسه آمادگی دریافت نذورات قربانی و توزیع بهداشتی آنرا دارند. لذا نیکوکاران می توانند به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۸۴۴۶۸ موسسه نزد بانک ملی ایران نذورات خود را واریز نمایند.

وی ادامه داد : با توجه به بازگشایی مدارس با تعداد دانش آموز محدود و یا مجازی جهت کمک به آموزش و مناسب سازی مدارس و ایجاد بستر آموزش های مجازی و تامین نوشت افزار و تجهیزات مورد نیاز آموزش مجازی و …. طرح “نذر مهر” اجرا خواهد شد و خیرین گرانقدر می توانند به شماره کارت ۶۳۹۵۹۹۱۱۵۲۸۷۴۰۵۳ موسسه نزد بانک قوامین(تحت نظر بانک سپه) مبالغ مد نظر واریز و یا نوشت افزار و اقلام مدنظر خود را به دفتر موسسه تحویل دهند.
عضو هیات مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی افزود: با رضایت نیکوکاران وجوه حاصل از جمع‌آوری نذرهای مردمی در قالب طرح “نذر اشتغال”برای حمایت ایده های فناور و دارای قابلیت ایجاد کسب و کارهای کوچک بصورت قرض الحسنه به مددجویان صاحب ایده پرداخت و صاحب کسب و کار بعد از رسیدن به سود دهی مناسب در کسب کار خود، وام را در اختیار صاحب ایده دیگر قرار خواهد داد
وی با بیان اینکه خیرین می‌توانند در این طرح نقش شتاب دهنده کسب و کار را ایفا نمایند و در واقع حامی کسب و کار ها و ایده های نو مددجویان در سال جهش تولید شوند. لذا شماره کارت ۶۳۹۵۹۹۱۱۵۲۸۷۴۲۴۴ موسسه نزد بانک قوامین(تحت نظر بانک سپه) برای این طرح اختصاص داده شده است.
اجلی افزود: موسسه خیریه کلبه مهربانی آماده دریافت ایده ها و طرح های دارای نوآوری مددجویان برای ایجاد کسب و کار بوده و از طریق خیرین شتاب دهنده کسب و کار از این ایده ها در قالب نذر اشتغال حمایت خواهد کرد.
رییس هیات مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی در پایان افزود: خیرین و مردم نوع دوست می‌توانند نذورات نقدی خود را از درگاه پرداخت اینترنتی موسسه واریز و نذورات غیر نقدی خود را به دفتر موسسه خیریه کلبه مهربانی واقع در زنجان، میدان کوهنورد، نبش خیابان هفتم غربی فاز۱ شهرک کارمندان پلاک ۳۸۵۰ تحویل دهند.

خبرگزاری شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *