استقبال کم نظیر مردم زنجان  از  دومین سال طرح یه لقمه مهربونی موسسه خیریه “کلبۀ مهربانی”
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کلبۀ مهربانی، برای دومین سال پیاپی طرح  یه  لقمه مهربونی توسط موسسه خیریه کلبۀ مهربانی و با مشارکت معاونت فرهنگی شهرداری زنجان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) اجرای شد.
موسسه خیریه ی کلبۀ مهربانی با شعار «میهمان سفره ای از جنس مهربانی باشید. سفره ای به وسعت شهر ، برای نیازمندان روزه دار» همزمان با ولادت امام مهربانی ها و کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) مقارن با۱۴ و ۱۵رمضان( ۱۹ و۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۶) و به یاد سفره پربرکت و ساده مولا علی (ع) برای دومین بار و با اجرای طرح لقمه مهربونی، پذیرا و میزبان همشهریان به وقت اذان مغرب تا پاسی از شب در کارخانه کبریت زنجان به دیده ی منت بود.

طرح یه لقمه مهربونی کلبۀ مهربانی زنجان که به همت خیرین و با معاونت فرهنگی شهرداری زنجان برپا شده بود، شاهد حضور صمیمانه اعضای شورای اسلامی شهر زنجان ،معاونت فرهنگی شهرداری زنجان، اساتید ، دانشجویان، فرهنگیان، مدد کاران ،  شماری از نیکوکاران، کودکان کار و  مدجویان بود.
طرح یه لقمه مهربونی و جشن میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) بسیاری از شهروندان زنجانی را در هوای پاک و خنک  خرداد ماه امسال در محوطه ی دلنواز  موزۀ کارخانه کبریت به سوی خود خوانده و شاهد شور فرهنگی دیگری در پایتخت شعور و شور حسینی  با تقدیم افطاری ساده بود.
  در این مراسم همشهریان و مدد جویان کلبۀ مهربانی به نوای موسیقی اجرا شده توسط گروه های مختلف گوش سپرده و کودکان و نوجوانان شادمانه در مسابقه های جذاب شرکت کرده و مراسم آتش بازی هم شور و حالی بیشتر به این جمع عظیم بخشید و در خلال این مراسم به نفع مددجویان موسسه آش فروخته شد و عروسکهای ساخته یکی از معلولین گرانقدر نیز در این مراسم به معرض فروش گذاشته شد.

امید است در پناه توجه خداوند متعال و نیز با یاری و همراهان کلبۀ مهربانی باز هم بتوانیم برپا کننده ی چنین برنامه هایی در پایتخت شور و شعور حسینی و نظاره گر لبخند شادی و رضایت بر لب همشهریان و خصوصا مددجویانمان.. باشیم، و امید آن داریم با رونمایی از عروسک  این موسسه که منجر به اشتغال بسیاری از مددجویان شده و بزودی شاهد کلنگ زنی اولین کلینیک توابخشی،فوق تخصصی ویژه معلولین در کشور در زنجان باشیم .از تمامی کسانی که ما را در این مهم یاری دادند صمیمانه سپاسگزاریم و اجرشان با خالق که ما را جز زبان سپاس پاداشی نیست و همانا بهترین پاداشها در نزد اوست./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *