رییس هیات مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی:
دعوت از مردم برای کمک به پویش «لبخند های نوروزی»
محسن اجلی از تمام اقشار جامعه برای پیوستن به پویش لبخند های نوروزی  برای کمک به تامین سلامت  نیازمندان،مناطق محروم و تجهیز مراکز درمانی ویژه بیماران کرونای دعوت کرد و گفت: با وجود شیوع کرونا کمک به تامین سلامت مناطق محروم با همت موسسه خیریه کلبه مهربانی و خیران تعطیل نمی شود.
نایب رییس خانه خیرین استان زنجان با اعلام  این مطلب گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده جهت تامین هزینه های سلامت و معیشت اقشار آسیب پذیر به ویژه معلولین گرانقدر با هدف حمایت از این گروه ها در نظر هست در قالب پویش لبخند های نوروزی ملزومات بهداشتی برای این گروهها و مراکز درمانی ویژه بیماران کرونای، تهیه و در اسرع وقت بین آنها توزیع شود.
عضو هیات مدیره موسسه خیریه کلبه مهربانی از تمام اقشار جامعه برای پیوستن به  این پویش دعوت کرد و ادامه داد: چنین حرکت‌ها و برنامه‌هایی به تقویت روحیه نیکوکاری در جامعه کمک می‌کند، ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ارزش‌های انسانی و معنوی در آن پررنگ است و یکی از ارزش‌هایی که همیشه در جامعه ایرانی نمایان بوده نوع دوستی و نیکوکاری در مسائل مختلف است.
اجلی با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت و در خانه ماندن برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا، افزود: اگر مردم با همراهی و مشارکت پای کار نباشند ویروس کرونا شکست نخواهد خورد.
عضو هیات امنای موسسه خیریه کلبه مهربانی بیان کرد: هر چند در شرایط فعلی برگزاری تجمعات و مراسم جشن در موسسه خیریه کلبه مهربانی  لغو شده اما هرگز فعالیت‌های فرهنگی و کمک به نیازمندان توسط این موسسه در شرایط  کنونی جامعه تعطیل نمی شود.
اجلی در پایان افزود :مایه مسرت و خوشحالی خواهد بود که با مشارکت خود و دعوت از دوستان و آشنایان در این طرح انسانی، موسسه خیریه کلبه مهربانی را یاری دهید.
برای هرسبد ملزومات بهداشتی (دستمال کاغذی،الکل ۷۰ درصد،ماسک و…) مبلغ ۱۰۰ هزارتومان و برای تجهیز مراکز ویژه بیماران کرونای(پتو،ملافه و …) به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان  در نظر گرفته شده است.
ضمن تبریک سال نو و آروزهای بهترین اتفاق ها، امید است این نیت انسان دوستانه شما عزیزان با عث نوروزی به شیرینی لبخند شود.

شماره کارت بانک قوامین بنام موسسه خیریه کلبه مهربانی: ۶۳۹۵٫۹۹۱۱٫۵۲۸۷٫۴۲۴۴
کد دستوری آپ:  # ۲۸۸*۴*۷۳۳*
پرداخت اینترنتی:
www.kolbe-charity.ir

خبرگزاری برنا

پایگاه خبری عصر زنجان

خبرگزاری شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *