[vc_row][vc_column][vc_column_text]

دورهمی زمستانی کلبه مهربانی زنجان ”
۱۰ دی ماه ۱۳۹۷ #کلبه_مهربانی زنجان میزبان استاد#حمید_کیانیان (نویسنده وکارگردان تئاتر) بود.
حمید کیانیان برادر استاد رضاکیانیان (بازیگر سینما وتلویزیون ) است که سال هاست در مشهد مقدس برای معلولین اموزش تئاتر دارد وگروهی از جامعه معلولین را درکنارخود جمع کرده وبایک گروه تیاتر قوی از خود معلولین استفاده می کند تا در جامعه فرهنگیازی کند که #معلولیت محدودیت نیست.
دراین دیدار عصرگاهی کیانیان از ظرفیت بالای استعداد معلولین گفت و ازتجربه های شیرنش درحوزه فعالیت برای معلولین گفت.
کیانیان معتقد است این مانیستیم که به معلولین کمک میکنیم”این معلولین هستند که باروحیه والای خود به ما یاد میدهند انگیزه وامید خود را ازدست ندهیم.
حمید کیانیان به زنجان آمده تا از ۲۰ دی ماه در فرهنگسرای امام خمینی زنجان تئاتری باحضور معلولینی لزدیار خراسان روی صحنه ببرد واز پتانسیل افراد پرانگیزه جامعه معلولین بگوید.
این تئاتر هنری از ۲۰ دی تا ۲۶ دی ماه روی صحنه خواهد رفت و#کلبه_مهربانی به عنوان حامی جامعه معلولین زنجانی اعلام امادگی کرد تا دراین حرکت بزرگ فرهنگی یار هنرمندان خراسانی باشد.
#کلبه_مهربانی #زنجان

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][us_single_image image=”7760″][us_single_image][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_single_image image=”7762″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][us_single_image image=”7763″][/vc_column][/vc_row]