الهیه زنجان میزبان یک لقمه مهربانی:
استقبال کم نظیر روزه داران زنجانی از طرح افطاری ساده موسسه خیریه کلبه مهربانی
باعنوان یک لقمه مهربانی در روز های آغاز به کار بازارچه خیریه کلبه مهربانی در کوی الهیه شور وشوق مضاعفی به شب های پرستاره وبارانی اردیبهشت داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کلبه مهربانی برای چهارمین سال طرح یک لقمه مهربانی با هدف ترویج فرهنگ افطاری ساده و سبک زندگی ایرانی اسلامی با محوریت ساده گرفتم افطاری ها و پرورش روحیه همدلی همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در دو شب برگزار شد.
کلبه مهربانی با شعار ((کلبه مهربانی کلبه امید وانگیزه )) دو شب خاطره انگیز را با جشن بزرگ ولادت امام حسن مجتبی (ع) در بازارچه کلبه مهربانی در حالی برگزار کرد که مردم و مسوولین با حضور گرمشان از این طرح بزرگ کارآفرینی بازدید کردند.
برنامه های فرهنگی پیش روی کلبه مهربانی با سبک تلفیق هنر وفرهنگ واقتصاد برگزار خواهد شد وجشن ولادت کریم اهل بیت با حضور هنرمندان بومی زنجان از برنامه هایی بود که تا به حال درمنطقه الهیه اجرا نشده بود واهالی منطقه خواستار برنامه های بیشتر از اهالی کلبه بودند ودراین راستا بازارچه کلبه مهربانی بااندیشه بزرگ وبه مدد نیروهای انسانی خیراندیش وجوان ولطف پروردگار درنظر دارد بازارچه محلی کلبه مهربانی درکوی الهیه به قطب فرهنگی واقتصادی منطقه واستان تبدیل شود.
درطرح یک لقمه مهربانی امسال ۳۰۰۰ بسته افطاری ساده وحلیم بین روزه داران در سفره های افطاری ساده پخش شد ودر ادامه با اقامه نماز جماعت فرهنگ اتحاد و همدلی ایرانیان این بار از الهیه مخابره شد.
در این مراسم محمد رضا باقری دانشجوی رشته تربیت بدنی آموزشکده فنی و حرفه ای سما زنجان و  قهرمان ملی پوش رشته بدمینتون مدال طلایی مسابقات کشوری خود را به کلبه مهربانی اهدا کرد.
زنجان پایتخت شور وشعور حسینی است و کلبه مهربانی شور برگرفته از شعور حسینی است که تجلی آن جوانان پای کار و خیراندیش و خستگی ناپذیری هستند که دو روز بازبان روزه  تلاش کردند برای برگزاری این رویداد فرهنگی.
درود برایران وایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *